miercuri, 5 iunie 2013

Dupa a patra vizita la nutritionist

Dupa cum va spuneam, urma sa va scriu imediat dupa ce ma intorc de la nutritionist, dar a trecut aproape o saptamana si abia acum am reusit sa imi fac putin timp.
Totul a decurs excelent, in cateva cuvinte. Am ezitat sa urc pe cantar fiindca imi era teama de ce o sa arate, dar surpriza, am slabit cu 300 de grame mai mult. Trebuia sa ajung la 67.3 kg si eu ajunsesem la 67 kg.
Imresionant nu?
L-am intrebat despre bermudele alea magice, despre care va spuneam eu in postarea anterioara. Cica sunt apa de ploaie si ca sa va relatez cu, cuvintele lui "asta nu intelege lumea, daca transpiri nu slabesti". Evident nu am intrat in detalii , am afirmat si gata.
Insa dupa cateva cercetari mai amanuntite, am descoperit ca are dreptate. Ceea ce tu transpiri intr-o sedinta de kangoo spre exemplu, pui la loc cu un pahar de apa maxim doua, deci nici un efect la pierderea in greutate ci doar la deshidratare.
In fine, eu o sa ii folosesc in continuare fiindca imi da o stare de bine sa transpir asa mult, ma face sa ma simt o sportiva de performata, desi eu sunt o sedentara cu diploma :).
Urmatoarea vizita este pe data de 12.07.2013.
Pana atunci o sa va mai ofer multe sfaturi despre diete.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu