vineri, 31 mai 2013

Bermude sudatie

Dupa multe lucruri pe care tot le-am auzit despre ei la Kangoo, am decis sa ii cumpar si eu intr-un final. Bermudele sunt bune in sus, bermudele sunt bune in jos. Toate fetele le tot laudau.
Ce va pot spune eu despre ei dupa ce i-am incercat. Sunt ok, putin incomozi, e sentimentul ala de carton, dar sunt ok. Nu pot sa spun ca vad rezultate, fiindca ii am de o saptamana si ceva, dar daca transpiratia in exces este un rezultat atunci si-au meritat banii si ii recomand momentan.
Actiunea lor este urmatoarea. Iti amplifica temperatura corpului foarte tare din cauza asta nu trebuie sa consumi apa rece in timpul si dupa antrenament, doar apa calduta sau sa te expui la temperaturi scazute.
Eu personal nu ii port pe piele, ii port pe deasupra hainelor fiindca imi creaza iritatii.
Din partea mea pantalonii primesc 4 puncte din 5.
Va atasez un link mai jos ca sa ii priviti in detaliu.http://www.decathlon.ro/RO/bermuda-sudatie-164171294/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu