miercuri, 8 mai 2013

Consecintele dietei de 90 de zile

Desi o promovez intens mai jos, va rog din suflet sa ma iertati ca am promovat un cacat. Cred ca e si o rima pe aici pe undeva, dar nu stam sa cautam rime, incercam sa gasim solutii ca sa scapam de kg in plus.
Dupa dieta asta magica in care intr-o zi ma indopam cu blat de pizza si in alta ma delectam cu apa plata toata ziua, am reusit sa ma ingras 12 kg. Poate si din cauza ca mi-am bagat picioarele in toate si am hotarat sa mananc diverse chestii ca sa vad cat de mult ma pot ingrasa. Sa nu incercati asa ceva acasa, chiar te poti ingrasa enorm, eu am ajuns la 80 de kg, In viata mea nu am avut atatea kg.

Acuma vreau sa va dau un sfat din suflet si din inima. Celor care sunteti din Cluj va recomand centrul Asteco. Este acolo un om, in primul rand, un nutritionist extraordinar care te ajuta fizic si psihic sa slabesti. in 3 luni am slabit 11 kg, mancand, sa nu va ganditi ca am facut foame sau mai stiu eu ce. Am avut 5 mese pe zi, 3 principale si doua gustari. In fine, ce vreau eu sa va spun, daca chiar vreti sa slabiti, sacrificati jumate de ora din viata voastra pe luna si mergeti la un nutritionist care o sa va dea cele mai bune sfaturi despre slabit. O sa va faca un plan de bataie si o sa va propuna mereu tinte pe care voi trebuie sa le atingeti lunar. O sa caute exercitii fizica care sa vi se potrivieasca. Eu spre exemplu fac Kangoo Jumps. E magnific, nu faci febra musculara, nu te epuizeaza, pot sa spun doar ca e o activitate fantastica si distractiva, pe care eu o recomand sedentarilor ca mine, carora le e lene sa mearga si dupa paine.


Spor la slabit, ne auzim intr-o noua postare pe la sfarsitul lunii mai cand o sa va spun ca minuni a mai facut domnul Nutritionist. pana atunci trebuie sa ajung la 67,5 kg, deci va rog sa imi tineti pumnii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu